ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

 

Новини Херсонського державного аграрно-економічного університету

Профорієнтаційна зустріч з учнями Пантаївського лiцею Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області

18 квітня 2024 року відбулась зустріч доцента кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії Рагуліна С.В. із учнями випускних класів Пантаївського лiцею Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області.

Детальніше...

Онлайн-консультація з практичної підготовки для здобувачів ОС Магістр спеціальностей біолого-технологічного факультету

18.04.2024 відбулась онлайн-консультація перед проходженням виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти біолого-технологічного факультету ХДАЕУ.

 

Детальніше...

Договір про співпрацю між Херсонським державним аграрно-економічним університетом та ТОВ «РДС ІЛ»

8 квітня 2024 р. було підписано договір про співпрацю між Херсонським державним аграрно-економічним університетом в особі ректора Кирилова Юрія Євгеновича та ТОВ «РДС ІЛ» в особі директора Михайлюченко Ірини Володимирівни.

 

Детальніше...

Презентація онлайн-практики від АрселорМіттал Кривий Ріг

17 квітня 2024 року відбулася зустріч науково-педагогічного персоналу економічного факультету із представниками АрселорМіттал Кривий Ріг для презентації онлайн-практики від АрселорМіттал Кривий Ріг та інших форм співпраці між підприємством і Університетом.

Детальніше...

Гостьова лекція від MASTER:Бухгалтерія: нові можливості в автоматизації бухгалтерського та податкового обліку

17 квітня 2024 року для студентів економічного факультету проведена гостьова лекція «Програмне рішення автоматизації бухгалтерського та податкового обліку від українського розробника: збільшення продуктивності та економія часу».

Детальніше...

Нова спільна ініціатива: ХДАЕУ та Кільський університет розпочали навчальний курс

16 квітня 2024 року студенти Економічного факультету ХДАЕУ та студенти Кільського університету розпочали вивчення курсу «Програмування із R studio» в рамках академічної мобільності.

Детальніше...

Вітаємо переможців конкурсу «Найкраща професія для мене (вибір професії в умовах воєнного стану)»!

Кафедра соціальних та поведінкових наук зініціювала проведення конкурсу «Найкраща професія для мене (вибір професії в умовах воєнного стану)» для учнів 9–11 класів закладів загальної середньої освіти.

Детальніше...

Засідання наукового гуртка «Англійська мова в міжкультурній комунікації», присвячене Міжнародному дню пам’яток і визначних місць, International Day For Monuments And Sites

18 квітня 2024 року відбулося засідання гуртка «Англійська мова в міжкультурній комунікації», присвячене Міжнародному дню пам’яток і визначних місць.

 

Детальніше...

Відвідування міжнародного форуму харчової промисловості і упаковки доцентом Ніною Рєзвих

17 квітня 2024 викладач кафедри харчових технологій ХДАЕУ Резвих Н.І. відвідала Міжнародний форум харчової промисловості і упаковки (International Forum Food Industry and Packaging, IFFIP), м. Київ. IFFIP – форум продуктової та пакувальної індустрії, який відображає реальне становище ринку харчової, харчопереробної та пакувальної промисловості.

Детальніше...

Засідання наукового гуртка ECOLIFE, яке присвячено Міжнародному дню екологічних знань

15 квітня на кафедрі екології та сталого розвитку ім. професора Ю .В. Пилипенка відбулося чергове засідання наукового гуртка ECOLIFE для здобувачів вищої освіти та для учнів Миколаївської гімназії №48.

Детальніше...

Розширення горизонтів: українські аграрії-науковці переймають досвід у німецьких експертів на форумі «Німецько-українського агрополітичного діалогу»

Науково-педагогічні працівники кафедри землеробства ХДАЕУ продемонстрували свій інтерес до інноваційних підходів у аграрній політиці, беручи участь у заході, організованому за запрошенням проєкту "Німецько-Український агрополітичний діалог (АПД)".

Детальніше...

Нові можливості для успішного кар’єрного майбутнього

17 квітня 2024 року була проведена онлайн-зустріч з партнером Херсонського державного аграрно-економічного університету агенцією «Mavista» для здобувачів вищої освіти. Метою зустрічі була презентація проходження практики в Німеччині.

Детальніше...

 

Кирилов Юрій Євгенович
Ректор університету

Шановні друзі!

Щиро вітаю на сайті провідного закладу вищої освіти Півдня України – Херсонського державного аграрно-економічного університету.

Аграрно-економічний університет – єдиний державний заклад вищої освіти Херсонщини із 150-річною історією, що здійснює підготовку фахівців для всіх галузей економіки: будівництва та промисловості, сільського господарства та торгівлі, управління. Ми маємо IV рівень акредитації, 5 факультетів, понад 30 освітніх програм. Ми навчаємо за всіма ступенями вищої освіти» «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії», «Доктор наук». В університеті функціонує військова кафедра.

Детальніше

 

Студентам, що навчаються на умовах контракту!

До уваги авторів
Подати матеріал для сайту

 


Поштовий сервіс університету

Ваша пошта @ksaeu.kherson.ua

Зворотний зв'язок

info@ksaeu.kherson.ua


 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: ВІДПОВІДІ НА ВАЖЛИВІ ПИТАННЯ

Квітневий дайджест новин

Біолого-технологічного факультету 

На період карантину навчальний процес у Херсонському державному аграрно-економічному університеті повністю перейшов у дистанційний режим. Найважливіші актуальні питання для викладачів універистету та студентів можна вкзати наступні.

1. Чи є загальний алгоритм для дистанційного проведення пар?

Алгоритм такий самий, як і під час звичайного навчання. Викладач комунікує зі своїми студентами онлайн, інформує про розміщення лекційного матеріалу, дає завдання, визначає дедлайни, оцінює роботу студентів.

2. Через які інструменти має проходити взаємодія?

В універиситеті діє  загальноуніверситетська система, що функціонує як сховище навчально-методичних матеріалів. Там є електронні кабінети, в яких студенти отримують доступ до відповідних матеріалів та можуть комунікувати з викладачем. До того ж, ані викладачі, ані студенти не обмежені у використанні будь-яких інших платформ. Зокрема, викладачам, які раніше пройшли відповідне підвищення кваліфікації, також рекомендовано використовувати платформу Moodle для організації дистанційного навчання. Студенти й викладачі можуть проводити скайп-конференції, вмкористовуючи програму ZOOM, яку, напевно, вже осовоїли і студенти і викладачі універистету;  виконувати завдання і просто пересилати файл викладачу на електронну пошту, спілкуватися у чатах тощо.

3. Що робити з парами, які неможливо відпрацювати онлайн: наприклад, лабораторні роботи, які можна проводити лише у лабораторіях університету?

Викладачі зважають на складну ситуацію, що склалася в країні та світі, а отже, їхня робота спрямована на те, щоб максимально забезпечити навчальний процес.

Щодо пар, які можливо провести лише на території університету: найближчим часом кафедри впорядкують інформацію щодо дистанційного навчання за кафедральними дисциплінами. За кожною дисципліною має бути сформульовано план дистанційного навчання, надано матеріали для опанування теоретичного матеріалу (відеолекції, підручники, методичні посібники), питання для самоперевірки, задачі, умови й час здавання лабораторних робіт, форми контролю. Зважаючи на непередбачувану ситуацію у зв'язку з коронавірусом, закликаємо студентів просто дочекатися відповідних рішень.

4. Атестація: як можливості проходити  її дистанційно?

Атестація — це поточний контроль роботи викладачів та студентів за тим, як виконується навчальний план. Саме з такою метою проводяться проміжні атестації в семестрах. Введення карантину призведе до коригування способів здійснення навчання і підходів до виставлення атестацій. Викладачі мають пояснити студентам, як саме команда «викладач-студент» діятиме в умовах, що виникли. Якщо викладачі не оголосили правила, студенти можуть звертатися до завідувача кафедри.

5. Як відбувається навчальний процес здобувачів другої вищої освіти?

Карантин ніяк не вплинув на студентів, які отримують другу вищу освіту, оскільки це заочна форма навчання. Зимова сесія пройшла, наступна відбувається вже влітку. Нині можливо розроблення пакету організаційних заходів для запровадження дистанційного навчання на майбутнє.

6. Як працююмуть підготовчі курси?

Навчання на підготовчих курсах проводиться через платформу підтримки дистанційного навчання Moodle. Платформа для навчання, яка надає викладачам, учням та адміністраторам дуже розвинутий набір інструментів для комп'ютеризованого навчання, в тому числі дистанційного.

7. Чи легко адаптуватися до дистанційного навчання?

Звичайно, карантин був для всіх несподіванкою, але викладачі адаптувались до цього оперативно і відразу продовжили навчання. До дистанційного навчання адаптуватися дуже легко, різниці навіть не відчувалось, адже навантаження не змінилось. Проте з’явився вільний графік, навчатись стало набагато приємніше і зручніше, адже є можливість вивчати матеріал, коли зручно. Навіть навчатись можна швидше, бо вдома набагато легше сконцентруватись.

Спробуємо запитати наших студентів, яка їх думка про дистанційне навчання.

1. Які маєте побажання для викладачів?

На нашу думку, викладачі проводять навчання на високому рівні. Якщо у нас є питання, ми завжди можемо зв’язатися з викладачем. Вони пояснюють нам новий матеріал, надсилають лекції і практичні. У нас є дедлайни, ми пишемо доповіді. Тобто всі беруть активну участь у навчанні. Тому ми вважаємо, що вся робота спрямована  на цікаве і продуктивне навчання.

 2. Скільки часу в день йде на самостійне навчання?

На навчання виділяється приблизно 4-6 годин в день. Звичайно, іноді ми робимо собі вихідні, але на наступний день доводиться виділяти більше часу на навчання.

3. Чи вдається під час карантину (займатися спортом, готуватися до олімпіади, читати книжки)?

Так, з’явилось більше часу для себе, більше часу на тренування,  читання книжок; є можливість, допомагати батькам та більше часу провести разом із сім’єю.

Взагалі дистанційне навчання виявилось досить зручним у використанні. Cпершу всі думали, це будуть канікули і ніхто не буде нічого робити. Проте наполегливість викладачів спланувала нашу роботу вдома. Тому, що дистанційне навчання теж приносить користь. Ми маємо вільний графік, але все ж активно навчаємося. А вимогливість викладачів   - мотивація до роботи.

Тому, побажаємо нашим студентам терпіння, бадьорості духу, витримки, адже все-таки, їм нелегко у цей інформаційний, і досить непростий час!

Автор: доцент кафедри ТВПТ Панкєєв С.П.(за редакцією Кривий В.В. Прес-центр БТФ) (29.04.2020)