ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

 

Новини Херсонського державного аграрно-економічного університету

Настановча конференція з виробничої переддипломної практики для здобувачів економічного факультету

У межах підготовки до виробничої переддипломної практики, 19 квітня відбулося традиційне настановче заняття для здобувачів спеціальностей 071 Облік і оподаткування, 072 Фінанси, банківська справа та страхування, 076 Підприємництво та торгівля і 051 Економіка.

Детальніше...

Академія політичного лідерства

Студенти Херсонського державного аграрно-економічного університету прийняли участь Програмі IRI «Академія політичного лідерства», що відбувалась з 12-14 квітня в м. Одеса

 

Детальніше...

Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна освіта: філософські, соціально-економічні, поведінкові аспекти»

18 квітня в гібридному форматі відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Сучасна освіта: філософські, соціально-економічні, поведінкові аспекти», організована кафедрою соціальних і поведінкових наук ХДАЕУ.

Детальніше...

Участь професора кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії у Нью-Йоркському саміті з питань посухи

16-17 квітня професор кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії, д.т.н. Людмила КУЗЬМИЧ, що наразі проходить стажування в університеті штату Пенсильванія (Pennsylvania State University) була запрошена для участі у Нью-Йоркському саміті з питань посухи в Корнелльському Університету (Cornell University), м. Ітака, штат Нью-Йорк, США.

Детальніше...

Профорієнтація - ключ до успішної кар’єри і самореалізації

18 квітня відбувся профорієнтаційний захід викладачів економічного факультету кафедри підприємництва, обліку та фінансів у Гайворонському політехнічному фаховому коледжі Голованівського району Кіровоградської області.

Детальніше...

Партнерство заради майбутнього!

17-18 квітня представники ХДАЕУ прийняли участь у Річній зустрічі Програми USAID АГРО та партнерських університетів, що приурочена до річниці підписання Спільної декларації про впровадження передового досвіду просторового планування у вищій освіті для інженерів-землевпорядників.

Детальніше...

Профорієнтаційна зустріч викладачів економічного факультету ХДАЕУ із здобувачами Кіровоградського кооперативного фахового коледжу економіки і права ім. М.П. Сая

16 квітня 2024 року викладачами економічного факультету ХДАЕУ за участі здобувачів економічного факультету було проведено профорієнтаційну зустріч із здобувачами Кіровоградського кооперативного фахового коледжу економіки і права ім. М.П.Сая.

Детальніше...

Наукові здобутки аспірантів спеціальності 201 Агрономія кафедри рослинництва та агроінженерії

Аспіранти кафедри рослинництва та агроінженерії зі спеціальності 201 Агрономія прийняли участь у Причорноморській регіональній науково-практичній конференції професорсько-викладацького складу “Розвиток українського села – основа аграрної реформи в Україні”.

Детальніше...

Профорієнтаційна зустріч з учнями Пантаївського лiцею Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області

18 квітня 2024 року відбулась зустріч доцента кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії Рагуліна С.В. із учнями випускних класів Пантаївського лiцею Пантаївської селищної ради Олександрійського району Кіровоградської області.

Детальніше...

Онлайн-консультація з практичної підготовки для здобувачів ОС Магістр спеціальностей біолого-технологічного факультету

18.04.2024 відбулась онлайн-консультація перед проходженням виробничої практики здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти біолого-технологічного факультету ХДАЕУ.

 

Детальніше...

Договір про співпрацю між Херсонським державним аграрно-економічним університетом та ТОВ «РДС ІЛ»

8 квітня 2024 р. було підписано договір про співпрацю між Херсонським державним аграрно-економічним університетом в особі ректора Кирилова Юрія Євгеновича та ТОВ «РДС ІЛ» в особі директора Михайлюченко Ірини Володимирівни.

 

Детальніше...

Презентація онлайн-практики від АрселорМіттал Кривий Ріг

17 квітня 2024 року відбулася зустріч науково-педагогічного персоналу економічного факультету із представниками АрселорМіттал Кривий Ріг для презентації онлайн-практики від АрселорМіттал Кривий Ріг та інших форм співпраці між підприємством і Університетом.

Детальніше...

 

Кирилов Юрій Євгенович
Ректор університету

Шановні друзі!

Щиро вітаю на сайті провідного закладу вищої освіти Півдня України – Херсонського державного аграрно-економічного університету.

Аграрно-економічний університет – єдиний державний заклад вищої освіти Херсонщини із 150-річною історією, що здійснює підготовку фахівців для всіх галузей економіки: будівництва та промисловості, сільського господарства та торгівлі, управління. Ми маємо IV рівень акредитації, 5 факультетів, понад 30 освітніх програм. Ми навчаємо за всіма ступенями вищої освіти» «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії», «Доктор наук». В університеті функціонує військова кафедра.

Детальніше

 

Студентам, що навчаються на умовах контракту!

До уваги авторів
Подати матеріал для сайту

 


Поштовий сервіс університету

Ваша пошта @ksaeu.kherson.ua

Зворотний зв'язок

info@ksaeu.kherson.ua


 

Мобільні додатки, як ефективний засіб засвоєння галузевої термінології в дистанційному навчанні

Наразі карантин. Та як усі ми знаємо, кожна медаль має дві сторони: світла - це те, що зараз 2020 рік і ми маємо величезні ресурси для розв'язання цієї проблеми. Це online платформи для дистанційного навчання, багаточисельні лінгвістичні портали, телебачення, сучасні мобільні додатки та OTG технології, які дозволяють "на ходу", (а саме так і перекладається абревіатура On-The-Go), мати доступ до інформації у будь-який час і в будь-якому зручному для отримувача місці за умов користування смартфоном на системі Android більш-менш нового покоління і при умовах відсутності стаціонарного ПК.

Так, хочу поділитися досвідом використання деяких ефективних, apps, навчальних мобільних додатків, якими я користувалася на практиці.

 

По-перше, щоб не заблукати у величезній кількості інформації, я стала вивчати практики закордонних освітніх закладів, зокрема Великої Британії, і підписалася на лінгвістичний портал від Cambridge University Press для викладачів іноземних мов, що дало можливість отримувати інформацію про запровадження в учбових закладах освітніх онлайн-майданчиків через мобільні додатки.

По-друге, записалася на програму онлайн-тренінгів, яку організовано спеціально для викладачів іноземних мов, наприклад, одна з найкращих, на мій погляд:

 

Мої отримувачі знань - це старший контингент студентської аудиторії, які вивчають інформативний контекст наукових та науково-популярних жанрів певної галузі та аналізують їх на лексико-граматичному та інформативному рівнях. Тобто вивчають термінологічний узус спеціального галузевого призначення та його функціональні відповідники в рідній мові. Так, для виконання цієї мети в онлайн режимі, їм було запропоновано встановити декілька навчальних додатків у смартфони.

 

Перший - це термінологічний словник з зображеннями від Cambridge University. Цей словник має на меті активізацію всіх видів образної пам'яті - зорову, слухову і рукомоторну, вивчає термінологічний функціонал вузької галузі, супроводжується фото і, що дуже важливо, дає можливість для самооцінки та самоперевірки на лексичному та фонетичному рівнях через виконання вправ. До кожного терміну є коментар і чітке розмежування понять: термін - дефініція. Він не є нудним для сприйняття й добре активує студента у процесі запам'ятовування того чи іншого терміну. Він виглядає так:

  

Ще один цікавий додаток для вивчення термінологічних функцій з анімаційним супроводом на YouTube каналі це Lingwiser Mobile App.

Цей додаток розроблено і рекомендовано саме викладачам іноземних мов на лінгвістичному порталі Школа Online. Він виглядає так:

    

І, насамкінець, додаток, за допомогою якого можна готувати тематичні модулі для занять, активно використовувати флеш-картки для вивчення термінологічного функціоналу в текстах вузької галузі. Наприклад, за допомогою ключових слів викладач утворює тематичний модуль з термінами та їх тлумаченням відповідно до інформативного контексту теми. Я використовувала тематичний модуль з екологічного напрямку текстів, давала посилання на актуальний текстовий матеріал щодо вирубки лісів, лісових пожеж, забруднення водоймищ тощо.

 

Так виглядає правильна відповідь на завдання для самоконтролю:

  

Студент зрозумів тлумачення терміну забруднення водойм і дав термінологічний відповідник - water pollution.

Віджети додатків, якими я користуюся:

 

Наприкінці ще раз зазначу, дистанційне навчання має свої переваги:

1). ЗРУЧНІСТЬ І МОБІЛЬНІСТЬ.

Можливість отримувати інформацію будь-де та будь-коли за умов доступу до інтернету та бажання. А відсутність стаціонарного ПК, компенсують технології оn-thе-gо(ОТG) за рахунок використання периферійних девайсів та смартфону.

2). ДОСТУПНІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО КОНТЕНТУ.

За звичними дописами "детальніше за посиланням","режим доступу до матеріалу",."розлогіше дивіться" студент отримує всі необхідні матеріали не тільки в текстовому, а й у відео/ аудио режимі, та має змогу повернутися до нього у будь-який момент. Тож зникає проблема відсутності підручників, посібників та метоличок.

3). П03ИТИВНИЙ РОЗВИТОК.

Завдяки візуалізації навчального матеріалу та елементам гейміфікації, активується зацікавленість цифровим середовищем (digitalisation), яке активно використовується для отримання та обміну інформацією.

4). FЕЕDВАСK - студент завжди має зворотній зв'язок з викладачем онлайн, який контролює виконання завдань, коментує їх якість та допомагає у їх розв'язанні.

Автор: Лебідь О.М., кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов (12.05.2020)