Елементи віртуальної лабораторії в освітньому процесі за спеціальністю Водні біоресурси та аквакультура
На факультеті Рибного господарства та природокористування впродовж першого місяця освітнього процесу 2025-2026 навчального року викладачами впроваджувались змішані форми навчання здобувачів вищої освіти.
На кафедрі водних біоресурсів та аквакультури за освітньою програмою для здобувачів вищої освіти першого та другого рівня, активно здійснюється адаптація під сучасні реалії. В ХДАЕУ створюється сприятливе освітнє, наукове середовище для успішної реалізації заявленої мети в Освітніх програмах та реалізації компетентностей для програмних результатів навчання.
Здобувачі з зацікавленням приймали участь в демонстраційних відео-заходах, знайомились з європейськими рекомендаціями щодо гуманного відношення до живих об’єктів під час експериментів, навчання та контакту. Елементи віртуальної лабораторії, де у бажаючих була змоги відібрати кров у риб, проаналізувати фізіологічні процеси із збереженням життя гідробіонтів. На меті систематичне використання таких інноваційних елементів в освітньому процесі та науково-дослідній роботі.
Практикоорієнтованість ОП 207 (Н5) Водні біоресурси та аквакультури значно підсилює практичну складову в освітньому процесі. Втім, віртуальна фізіологічна лабораторія надає можливість скоротити кількість стрес-чинників для гідробіонтів при комунікаціях з ними. При цьому, враховується той факт, що тотально не можливо виключити «живі комунікації» з об’єктами аквакультури майбутніх фахівців. Намагаємось поєднувати в синергії ці два аспекти!
Автор: гарант ОП 207 Водні біоресурси та аквакультура, доцент, к.с.-г.наук ГОНЧАРОВА Олена