Профорієнтаційна зустріч кафедри Менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій: еко-бренди майбутнього від учнів Кропивницького
Кафедра менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій продовжує активну профорієнтаційну роботу та плідну співпрацю зі школами Кіровоградщини. Нещодавно доценти кафедри І.В. Олійник та Р.В. Базака** провели інтерактивну зустріч із учнями Ліцею “Муніципальний колегіум” Кропивницької міської ради. Під час заходу викладачі розповіли школярам про можливості навчання в Херсонському державному аграрно-економічному університеті, а також провели міні-лекцію «Як створити екобренд».
Далі на учнів чекав творчий воркшоп і конкурс “Екобренди: бізнес майбутнього”, у межах якого команди розробляли власні екоорієнтовані бренди, презентували їх і змагалися за звання найкреативніших. Роботи вразили своїм змістом, дизайном і сучасним мисленням!
Усі учасники отримали дипломи в різних номінаціях, а атмосфера заходу була сповнена натхнення, командної енергії та справжнього драйву. Учні активно спілкувалися, створювали контент і навіть записали відео для TikTok-акаунту університету.
До проведення заходу долучилася й здобувачка вищої освіти освітньої програми «Маркетинг» Вікторія Плис, яка допомагала викладачам модерувати роботу груп, організовувала інтерактиви та налагоджувала комунікацію з учнями.
Зустріч виявилася плідною, натхненною та корисною як для школярів, так і для університетської спільноти. Учителі ліцею висловили подяку й запросили кафедру до подальшої співпраці.
Колектив кафедри висловлює щиру подяку директорці ліцею – Олені Олегівні Максимовій за відкритість до співпраці, підтримку профорієнтаційних ініціатив і щире прагнення дати своїм учням найкращі можливості для розвитку й усвідомленого вибору майбутнього.