ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Відповідно до графіку 07.11.2025 року відбулось чергове засідання наукового гуртка здобувачів вищої освіти

Відповідно до графіку 07.11.2025 року відбулось чергове засідання наукового гуртка здобувачів вищої освіти «Професійно-педагогічна майстерність викладача економічних дисциплін» з теми «Методи і мотивація навчання у вищій школі. Тренінгові форми навчання у професійній освіті»

Під час засідання учасники розглянули питання сучасних підходів до організації навчального процесу у закладах вищої освіти, акцентуючи увагу на інтерактивних і практикоорієнтованих методах навчання, які сприяють активізації пізнавальної діяльності здобувачів вищої освіти. Було підкреслено, що у сучасному освітньому середовищі особливого значення набуває мотивація до навчання, заснована на внутрішній зацікавленості, самореалізації, творчості й розвитку особистісних компетентностей.

Окремо розглядалася тема тренінгових форм навчання, які поєднують теоретичні знання з практичними навичками. Здобувачі вищої освіти брали участь у моделюванні навчального тренінгу, спрямованого на розвиток навичок ефективної комунікації, співпраці та лідерства у педагогічному колективі. Обговорювалися переваги тренінгового підходу — можливість створення ситуації успіху, формування професійних умінь через досвід, розвиток рефлексії та самопізнання.

У роботи гуртківці також провели міні-опитування щодо власної навчальної мотивації та виявили фактори, які найбільше впливають на бажання навчатися: цікавість до освітніх компонент, взаємодія з викладачем, можливість практичного застосування знань.

Під час підбиття підсумків зазначалося, що сучасний викладач має бути не лише носієм знань, а й мотиватором, фасилітатором і коучем, здатним створити навчальне середовище, орієнтоване на розвиток особистості здобувача вищої освіти.

 

Автор: Роман ЧЕПОК