ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

НАУКА

Кафедра соціальних та поведінкових наук Спеціальність 053 Психологія

Для здобувачів вищої освіти( бакалаврського) рівня спеціальності 053 Психологія Наукова бібліотека ХДАЕУ рекомендує для ознайомлення з електронно-бібліотечною системою видавництва «Олді+», яка надає онлайн доступ до великого фонду навчальної та наукової літератури.

http://ebooks.oldiplus.ua/knizkova-policja/pedagogika-ta-psichologija/

Психологія емоційного інтелекту

Зарицька В.

Валентина Зарицька – український психолог, доктор психологічних наук, професор, автор теорії емоційного інтелекту та особливостей його розвитку. В даній книзі представлено результати багаторічного дослідження одного з маловивчених психологічних феноменів – емоційного інтелекту та його ролі в підготовці особистості до професійної діяльності. Висвітлено теоретичний аналіз підходів до визначення поняття, сутності і структури емоційного інтелекту у просторі сучасної науки; обґрунтовано теоретичні і методологічні основи дослідження цього феномену; визначено характерні особливості основних складових емоційного інтелекту та передумови його розвитку. Для психологів, викладачів, аспірантів, студентів.

Детально/Читати книгу

 

Тренінг самоефективності особистості

Калюжна Є. М.

Практичний інструментарій розроблений з метою методичного забезпечення соціально-психологічного супроводу особистості в роботі фахівців, пріоритетним завданням діяльності яких є розвиток “соціальної кон’юнктури” людини – здатності особистості орієнтуватись та ефективно функціонувати у динамічному контексті соціального середовища. На засадах гуманістичної психології, що розглядає особистість як джерело необмеженого потенціалу і можливостей, розвивальний ефект тренінгу досягається завдяки активації внутрішніх ресурсів самовдосконалення особистості в умовах спеціально структурованого соціально-психологічного простору. Видання адресоване практичним психологам, коучам, тренерам – в якості інструментальності забезпечення тренінгових занять з підвищення “коефіцієнту корисної дії” особистості.

Детально/Читати книгу

 

Психологія комунікативної толерантності в умовах інклюзивного навчання

В. В. Зарицька, В. М. Лапа

Монографія містить теоретичне обґрунтування та результати емпіричного дослідження комунікативної толерантності учнів старших класів в умовах інклюзивного навчання. Теоретично обґрунтовано й емпірично підтверджено доцільність розгляду психологічної структури комунікативної толерантності старшокласників через характеристику її поведінкового, когнітивного, емоційного і регуляційного компонентів. Для психологів, педагогів, соціальних педагогів, вчителів, викладачів, аспірантів, студентів та широкого кола читачів.

Детально/Читати книгу

Сайт: http://ebooks.oldiplus.ua/ . найбільш зручним у користуванні є алфавітний каталог за яким знаходимо літературу з різних галузей знань.

 

Автор: Наукова бібліотека ХДАЕУ