ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Глобальний контекст управління промисловим розвитком вітчизняних підприємств та організацій: гурток «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» продовжує роботу

19 квітня відбулось засідання наукового гуртка здобувачів вищої освіти економічного факультету на тему: «Глобальний контекст управління промисловим розвитком вітчизняних підприємств та організацій». Відповідно до затвердженого плану роботи гуртка та в межах вивчення дисципліни «Маркетингова діяльність аграрних підприємств», була розглянута тема «Маркетингові стратегії екологізації виробництва аграрних підприємств: проблеми теорії та глобальні перспективи».

Глобалізація економіки породжує цілу низку актуальних питань, які тісно пов’язані з ключовими аспектами функціонування світової спільноти та набувають особливого значення на тлі загострення глобальних проблем людства. Одним з ключових аспектів цієї проблематики є забезпечення екологічної рівноваги та раціональне використання природних ресурсів.

За останні десятиліття екологічні питання стали важливими для всіх країн, оскільки зміни клімату, забруднення повітря та води, втрата біорізноманіття й зростаюча кількість відходів стали загрозами для нашого здоров'я та довкілля. У цьому контексті аграрні підприємства відіграють важливу роль, оскільки вони є основними виробниками продуктів харчування, а також впливають на стан навколишнього середовища через використання ресурсів та впровадження сучасних методів виробництва. Впровадження екологічно орієнтованих маркетингових стратегій в діяльності аграрних підприємств сьогодні стає необхідним кроком для збереження природних ресурсів та забезпечення сталого розвитку.

На засіданні гуртка, під час розгляду теми «Маркетингові стратегії екологізації виробництва аграрних підприємств: проблеми теорії та глобальні перспективи», було розглянуто, як відповідні маркетингові стратегії можуть сприяти зменшенню негативного впливу сільського господарства на довкілля, а також як ці стратегії можуть бути адаптовані до глобальних тенденцій управління промисловим розвитком.

Спікери презентували свої доповіді, в яких вони детально розглянули актуальні питання екологізації виробництва на аграрних підприємствах, а також запропонували маркетингові стратегії для підвищення екологічної свідомості споживачів та обговорили глобальні перспективи впровадження екологічних інновацій у сільському господарстві.

До зустрічі були залучені здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти економічного факультету, які презентували цікаві та актуальні доповіді:

Валерія Іваненко (спеціальність 073 «Менеджмент», 4-й курс)

Тема «Екологічний аспект управління промисловим розвитком в глобальному контексті»:

Діана Бєлік (спеціальність 073 «Менеджмент», 4-й курс)

Тема «Виклики та можливості для вітчизняних підприємств у глобальному контексті»:

Анастасія Дудник (спеціальність 072 «Менеджмент», 4-й курс)

Тема «Стратегія розвитку підприємств в умовах нестабільної економіки країни»:

Автор: доцент кафедри менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій Олійник І.В.