ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Школа аграрного лідера вивчає «Сучасне підприємництво: трансформація бізнес-ідей та ефективний інструментарій підвищення обсягів продажу»

3 березня відбувся тренінг на тему «Сучасне підприємництво: трансформація бізнес-ідей та ефективний інструментарій підвищення обсягів продажу», спікером якого був експерт Херсонського міського фонду підприємництва з розвитку основ підприємництва – Олег Кравець.

 

«Основним завданням школи є створення простору для колаборації стейкхолдерів із академічною спільною для підвищення кваліфікації та набуття навичок для формування конкурентних переваг для ринку праці, опанування нових форм та методів викладання, формування м’яких навичок тощо» - зазначив проректор з наукової роботи та міжнародної діяльності, професор Олександр Аверчев.

 

Перш ніж починати бізнес, потрібно чітко уявити, що для цього потрібно, які труднощі доведеться долати, що, як і в якій послідовності робити. Сьогодні ми поговоримо про значення підприємця в цій діяльності, а також про те, що потрібно врахувати під час розробки бізнес-плану, щоб можна було втілити його у життя, як створити дружню команду і організувати ефективну роботу в своєму підрозділі та де взяти гроші на розвиток бізнесу.

 

Отже, механізми продажу бувають різними. Одні використовують в якості залучення клієнтів приємні ціни і знижки, інші – юзабіліті сайту і якісне обслуговування. А існують ще й психологічні прийоми отримання замовлень. Вони базуються на особливостях роботи емоцій та інстинктів людини, спонукають прийняти рішення про купівлю «тут і зараз», до саме таких методів відносяться тригери. Що це за механізми, як вони використовуються і які бувають ділився своїми лайфхаками з аудиторією спікер - Олег Кравець.

 

Автор: Прес-центр ХДАЕУ Катерина Нікітенко (03.03.2021)