ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

 

Новини Херсонського державного аграрно-економічного університету

Підготовка здобувачів ФАБ ХДАЕУ до безпечного проходження виробничої практики

Для здобувачів факультету архітектури та будівництва спеціальностей

 

Детальніше...

Здобувачі спеціальності 017 – Призери всеукраїнської олімпіади з “Теорії та методики фізичного виховання” та “Олімпійського і професійного спорту”!

У багатьох існує думка, що “сила є –  розуму не треба”! Проте зовсім інше доводять здобувачі ХДАЕУ, які навчаються на спеціальності 017 Фізична культура і спорт за ОП “Менеджмент у спортивній діяльності”. 

Детальніше...

Міжуніверситетський круглий стіл: «Бібліотеки університетів під час війни: нові моделі та засоби роботи»

8 травня 2025 року співробітники НБ ХДАЕУ взяли участь у роботі Міжуніверситетського круглого столу «Бібліотеки університетів під час війни: нові моделі та засоби роботи»

Детальніше...

Коли любов до рослин проростає в серцях молоді — створюється «KITCHEN GARDEN»!

Серед навчання, соцмереж і буденних справ учні та студенти знаходять час, щоб виростити щось власноруч — нехай навіть у невеличкому горщику. Саме така ідея об’єднала учасників онлайн-конкурсу «KITCHEN GARDEN», організованого викладачами кафедри землеробства ХДАЕУ.

Детальніше...

Від теорії до практики

6 травня 2025 року здобувачі першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітніми програмами «Агрономія», «Захист і карантин рослин», «Садівництво, плодоовочівництво та виноградарство» й «Агроінженерія», в межах комплексної ознайомчої та навчальної практики, а також угоди про співпрацю, відвідали гостьову лекцію. 

Детальніше...

Засідання науковго гуртку «Гігієна та санітарія»

07 травня, під керівництвом кандидата сільськогосподарських наук, доцента Кушнеренка В.Г., відбулося засідання гуртка «Гігієна та санітарія», присвячене актуальній темі - Хвороби, спричинені порушенням обміну речовин; Забрудненість  повітря.

Детальніше...

9 Травня - День Європи

9 травня в Європейському Союзі та інших країнах відзначають день миру та єдності. 

 

Детальніше...

Практична підготовка здобувачів ХДАЕУ запорука формуванню якісного фахівця!

Для формування компетентностей та досягнення програмних результатів навчання, передбачених освітньою програмою здобувачі 3 року навчання, спеціальності 017 Фізична культура і спорт, розпочали проходження комплексної (виробничої) практики. 

Детальніше...

Науковий вебінар «Управління даними досліджень».

7 травня Державна науково-технічна бібліотека України провела вебінар «Управління даними досліджень: кращі практики організації, зберігання та поширення»,  присвячено сучасним підходам до управління дослідницькими даними. 

Детальніше...

У Кропивницькому обговорили поліпшення роботи Центру ветеранського розвитку для ветеранів Херсонщини та їхніх родин

Центр ветеранського розвитку при Херсонському державному аграрно-економічному університеті продовжує активну роботу з розширення можливостей підтримки захисників України. 

Детальніше...

Нам важлива Ваша думка: комунікація з дотичними до реалізації ОПП ОНП 207 (Н5) Водні біоресурси та аквакультура

На факультеті Рибного господарства та природокористування кафедри водних біоресурсів та аквакультури активно підтримується двосторонній зв’язок зі стейкголдерами, потенційними роботодавцями...

Детальніше...

Засідання наукового гуртка «Квітникарство»

7 травня 2025 року відбулося чергове засідання наукового гуртка «Квітникарство» здобувачів вищої освіти кафедри лісового та садово-паркового господарства факультету рибного господарства та природокористування.

Детальніше...

Кирилов Юрій Євгенович
Ректор університету

Шановні друзі!

Щиро вітаю на сайті провідного закладу вищої освіти Півдня України – Херсонського державного аграрно-економічного університету.

Аграрно-економічний університет – єдиний державний заклад вищої освіти Херсонщини із 150-річною історією, що здійснює підготовку фахівців для всіх галузей економіки: будівництва та промисловості, сільського господарства та торгівлі, управління. Ми маємо IV рівень акредитації, 5 факультетів, понад 30 освітніх програм. Ми навчаємо за всіма ступенями вищої освіти» «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії», «Доктор наук». В університеті функціонує військова кафедра.

Детальніше

 

Студентам, що навчаються на умовах контракту!

До уваги авторів
Подати матеріал для сайту

 


Поштовий сервіс університету

Ваша пошта @ksaeu.kherson.ua

Зворотний зв'язок

info@ksaeu.kherson.ua


 

Відділ обслуговування та зберігання фондів

Відділ обслуговування та зберігання фондів

Оксана Валеріївна Токовило – завідувач відділу
До послуг користувачів абонемент та читальна зала з доступом до мережі Інтернет.
Абонемент (розташування: 1-й поверх головного корпусу)
Обслуговує всі факультети:

  • Агрономічний
  • Біолого-технологічний
  • Рибного господарства та природокористування
  • Водного господарства, будівництва та землеустрою
  • Економічний

Завдання відділу:

  • Повне і оперативне бібліотечне обслуговування читачів літературою згідно з їх інформаційними запитами.
  • Забезпечення організації та проведення соціокультурних заходів, книжкових виставок, переглядів літератури, екскурсій.
  • Контроль термінів повернення читачами літератури та проведення роботи з виявлення та ліквідації читацької заборгованості.
  • Робота з організації, раціонального розміщення, зберігання, перевірки, аналізу використання фонду користувачами та виявлення мало запитуваних.

Надають послуги

  • Безоплатне користування документами за межами бібліотеки згідно «Правил користування науковою бібліотекою ХДАЕУ»;
  • надання консультацій читачам з підбору літератури за темами;
  • надання інформації про наявність документу у фонді наукової бібліотеки через довідково-пошуковий апарат;
  • замовлення відсутньої літератури у фонді наукової бібліотеки, через міжбібліотечний абонемент (МБА);
  • організація тематичних книжкових виставок

Для збагачення інформаційного наповнення різноманітних навчальних та наукових заходів - пропонуємо скористатись новою послугою - організувати тематичну виставку літератури відповідно до заходу. Наприклад, якщо заплановано проведення конференції - ми підготуємо та зробимо коротку презентацію видань, що є у фонді бібліотеки. Традиційно, такі заходи проводяться під час перерви у роботі секцій.
Якщо бажаєте щоб ми організували таку виставку зв'яжіться із керівництвом наукової бібліотеки і ми про все подбаємо.

  • відвідування соціокультурних заходів, книжкових виставок, оглядів літератури та ін.;
  • проведення екскурсій у науковій бібліотеці та Народному музеї університету

Ми пропонуємо викладачам привести студентів у наукову бібліотеку і ми проведемо для вас екскурсію. За час екскурсії Ви дізнаєтесь:

  • де знаходиться бібліотека;
  • що вона розташована у двох корпусах;
  • про історію бібліотеки;
  • склад фонду;
  • де знаходиться читальна зала і де можна працювати із власними матеріалами та ресурсами Інтернет;
  • де встановлені комп'ютери для самостійного пошуку інформаційних джерел у Електронному каталозі наукової бібліотеки та базах даних;
  • ознайомитесь детально які послуги надає наукова бібліотека;
  • де саме можна підключити ноутбук чи підзарядити гаджет;
  • та багато-багато іншої цікавої та потрібної інформації

До уваги!

  • Перереєстрація користувачів проводиться на початку кожного навчального року;
  • у фонді відділу знаходиться література (навчальні посібники, навчально-методичні видання, монографії, збірники наукових праць) згідно навчальних планів для підготовки студентів факультетів ХДАЕУ;
  • малоекземплярна література і та, яка є в одиничному екземплярі видається для роботи у читальній залі;
  • навчальна та навчально-методична література видається студентам на строк вивчення курсу, але не більш одного року;
  • література, яка користується підвищенним попитом, видається на строк, встановлений бібліотекарем.

Читальна зала: (розташування: гол. корп.. 1 поверх)

Запрошуємо до праці й відпочинку у зручному, затишному середовищі читальної зали!

В читальній залі до послуг користувачів близько 150 назв фахових періодичних видань, які розширюють інформаційну базу для підготовки майбутніх агрономів, інженерів садово-паркового господарства, фахівців рибної галузі, фахівців готельно-ресторанної справи та туризму, технологів з виробництва продукції тваринництва, спеціалістів харчових технологій, економістів, будівельників, гідротехніків, екологів, лікарів ветеринарної медицини та ін..

Усі категорії користувачів бібліотеки мають можливість скористатися навчально-методичними матеріалами в е-вигляді, а також іншими ресурсами (електронним каталогом та базами даних, електронною бібліотекою, колекцією компакт-дисків); отримати доступ до міжнародних баз даних.

У читальній залі організовано вільну зону бездротового доступу до Інтернет-мережі (Wi-Fi), що дозволяє відвідувачам безкоштовно користуватися е-ресурсами з власних електронних пристроїв з навчальною метою.

Традиційно в читальній залі на 50 посадкових місць проходять бесіди зі студентами, камерні зустрічі з гостями бібліотеки, презентації, книжкові виставки та ін..

Послугами читальної зали можуть користуватися студенти всіх факультетів університету, викладачі та співробітники.
Надає послуги

  • користування в читальній залі науковими матеріалами (монографіями, дисертаціями, авторефератами дисертацій), довідковими виданнями, іноземними виданнями та періодичними виданнями, що передплачує наукова бібліотека;
  • користування Електронним каталогом та базами даних наукової бібліотеки, повними текстами електронних документів;
  • безоплатний доступ до світових інформаційних ресурсів у т.ч. до міжнародних наукометричних баз даних Scopus та Web of Sciense через мережу Інтернет, а також можливість працювати в мережі WI-FI зі своїми портативними пристроями;
  • відвідування книжкових виставок та різноманітних соціокультурних заходів, що відбуваються у науковій бібліотеці;
  • відвідування екскурсій до музею історії ХДАЕУ, наукової бібліотеки;
  • допомога бібліотекаря при пошуку інформації в електронному каталозі та базах даних;
  • використання документів, отриманих в тимчасове користування з фондів інших бібліотек по міжбібліотечному абонементу (МБА). За необхідності можна зробити ксерокопії або відсканувати потрібні матеріали.