Kreston Ukraine у пошуках талановитих студентів
Kreston Ukraine, одна з найбільших аудиторських та консалтингових компаній України та світу, у пошуках талановитих студентів.
Серед клієнтів — лідери ринку (Укрпошта, ДТЕК, МАУ, Укртелеком, Динамо, Алло, Ерідон, Артеріум та інші).
Kreston Ukraine пропонує:
- роботу в дружній команді, менторство від досвідчених колег;
- прозору систему кар’єрного зростання;
- постійне навчання у межах компанії, курси корпоративної англійської;
- можливість отримання міжнародних та національних професійних сертифікатів;
- медичне страхування;
- можливість роботи part-time та віддалено.
1. Асистент аудитора
Вимоги:
Студент останніх курсів або вже отримав вищу економічну освіту, є теоретична підготовка в бухгалтерському обліку та оподаткуванні, впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel — обов’язково) та бажаєш отримати досвід роботи в міжнародній компанії, вдосконалювати свої навички щодня?
Умови:
- можливість працювати як в офісі, так і віддалено;
- зручна локація (розташування поряд з м.Либідська, «БЦ Палладіум Сіті»);
- сучасний офіс;
- комфортні умови праці;
- медичне страхування після проходження випробувального терміну;
- офіційне працевлаштування, навчання та саморозвиток;
- гідна винагорода.
2. Transfer Pricing Intern
Вимоги:
Студент останніх курсів або вже отримав вищу економічну освіту, є теоретична підготовка в бухгалтерському обліку та оподаткуванні, впевнений користувач ПК (MS Word, MS Excel — обов’язково) та бажаєш отримати досвід роботи в міжнародній компанії, вдосконалювати свої навички щодня?
Умови:
- можливість працювати як в офісі, так і віддалено;
- зручна локація (розташування поряд з м.Либідська, «БЦ Палладіум Сіті»);
- сучасний офіс;
- комфортні умови праці;
- медичне страхування після проходження випробувального терміну;
- офіційне працевлаштування, навчання та саморозвиток;
- гідна винагорода.
Обов’язки:
- аналіз ринку;
- робота з професійними базами даних/програмами;
- підготовка документації з трансфертного ціноутворення;
- підготовка звітів/відомостей;
- проведення функціонального та економічного аналізу операцій.
3. Податковий консультант
Якщо Ваш пріоритет – можливість працювати віддалено або за гнучким графіком, навчання та саморозвиток, гідна винагорода – тоді відправляйте своє CV на обрану вакансію.
Обов’язки:
- написання консультацій з питань податкового обліку;
- участь в аудиті фінансової звітності при перевірці ділянки оподаткування;
- аудит податкової звітності, підготовка коригувань до податкової звітності;
- участь в реалізації проектів з аудиту та податкового консультування.
Побажання до кандидати:
- знання податкового законодавства України та бухгалтерського обліку;
- досвід участі в проєктах з податкового консультування, податкового аудиту;
- вміння грамотно і логічно викладати свої думки і положення податкового законодавства в усній і письмовій формах;
- вміння працювати з великими обсягами інформації;
- комунікабельність, відповідальність, уважність до деталей;
- знання МСФЗ, П (С)БО і МСА;
- впевнений користувач Microsoft Office;
- буде перевагою – англійська мова (intermediate і вище).
4. Content manager/SMM manager
Якщо Ваші пріоритети зручна локація (розташування поряд з м.Либідська, «БЦ Палладіум Сіті»), сучасний офіс, комфортні умови праці, можливість працювати як в офісі так і віддалено, офіційне працевлаштування, навчання та саморозвиток, гідна винагорода та додаткові плюшки – тоді відправляй своє CV на обрану вакансію.
Обов’язки:
- написання новин, коментарів, кейсів;
- ведення соціальних мереж компанії;
- забезпечення виступів доповідачів від компанії на галузевих і бізнес-заходах;
- залучення інформаційних партнерів, організація спеціальних проєктів в ЗМІ і ведення рекламних кампаній;
- посилення видимості бренду на ринку;
- підтримання відносин з партнерами та друзями компанії;
- внутрішні комунікації.
Побажання до кандидата:
- досвід роботи від 1-го року на посаді SMM/PR manager;
- впевнений користувач ПК;
- прагнення професійно розвиватися, здатність до навчання, уважність, орієнтація на результат;
- вміння грамотно формулювати та висловлювати думку.
Якщо Вас зацікавила вакансія, просимо своє резюме надсилати на електронну адресу Центру кар’єри ХДАЕУ: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..