ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

Участь кафедри харчових технологій ХДАЕУ у вебінарі "Ппереваги відкритих освітніх ресурсів: зарубіжний досвід та формування українських стратегій. Інклюзія” (до Тижня відкритої освіти)

До Тижня відкритої освіти кафедра харчових технологій ХДАЕУ взяла участь у вебінарі "ПЕРЕВАГИ ВІДКРИТИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ СТРАТЕГІЙ. ІНКЛЮЗІЯ”.

Модератор - Тетяна Колесникова, с.н.с., канд. наук із соціальних комунікацій, Голова Секції університетських бібліотек УБА, директорка наукової бібліотеки Українського державного університету науки і технологій звернула увагу учасників вебінару, що люди, як потребують підтримки та допомоги суспільства, у той же час мають бути суб’єтами власної життєтворчості. І саме питання включення людей з особливими потребами в дружню діяльність, за спільних дій науковців, громадськості, місцевої влади, актуальні зараз в Україні, і навела сучасне  гасло: «Нічого без людей, які потребують інклюзії».

Ключовий  спікер вебінару - директорка Регіонального центру вищої освіти осіб з інвалідністю Українського державного університету науки і технологій, Україна,   кандидатка технічних наук, доцентка Ірина Голуб ознайомила учасників вебінару зі спектром стратегій і ресурсів «відкритої педагогіки» в Україні.

Ключовий  спікер вебінару -  Nikki Andersen, University of Southern Queensland (Australia) - переможниця та володарка нагороди в номінації «DIVERSITY, EQUITY & INCLUSION» (Розмаїття, рівність та інклюзія) в Open Education Global  2023, авторка відкритого навчального посібника «Enhancing Inclusion, Diversity, Equity and Accessibility (IDEA) in Open Educational Resources (OER)» = «Посилення інклюзії, різноманітності, рівності та доступності (IDEA) у відкритих освітніх ресурсах (OER)» надала цінний досвід для відкритої педагогіки в рамках інклюзії.

Кафедра харчових технологій на сьогодні ставить перед собою задачу врахування мотиваційної сфери здобувачів освіти у навчальному процесі. Мотив навчання і конкретної професійної діяльності у здобувачів освіти з особливими потребами виникає у повному обсязі лише тоді, коли є повне розуміння оточенням їхніх проблем, життєвих настанов, а навчальний процес організовується і здійснюється на основі педагогіки співробітництва із застосуванням технології особистісно орієнтованого навчання. Тому, на сьогодні дуже цінний досвід з розвитку відкритих освітніх ресурсів,  який отримано на вебінарі. 

Підготували: зав. кафедри харчових технологій Наталя НОВІКОВА, доцент кафедри харчових технологій Ольга СУМСЬКА