ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

У навчанні допоможе веб-середовищі «Moodle»!

Дистанційне навчання виявилося непростим завданням та викликало багато запитань в усіх, хто має стосунок до освіти. Але не для викладачів кафедри механізації та безпеки життєдіяльностіХерсонського державного аграрно – економічного університету.

Після проходження курсів підвищення кваліфікації «НПП аграрних вищих навчальних закладів з використання інформаційно – комунікаційних технологій у навчальному процесі» в 2017 році викладачем кафедри Ревтьо О.Я. було створено у веб-середовищі «Moodle» та впроваджено в навчальний процес електроні курси з навчальних дисциплін. Тому після оголошення карантину досить спокійно перешли з «живого» спілкування між студентом і викладачем на віртуальне.

Під час карантину здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальностей 101 «Екологія» та 206 «Садово-паркове господарство», що вивчають навчальну дисципліну «Охорона праці в галузі» мають змогу здійснювати навчання як асинхронно, вивчаючи матеріал у власному темпі, так і в режимі реального часу.

У середовищі Moodle слухачі отримують: доступ до навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних та самостійних робіт; додаткові матеріали (методичні рекомендації, посилання на нормативно – правові акти з охорони праці) та засоби для спілкування і тестування «24 на 7»; засоби для групової роботи (форум, чат, семінар, вебінар); можливість перегляд результатів проходження тесту; можливість спілкування з викладачем через особисті повідомлення, форум, чат; можливість завантаження файлів з виконаними завданнями.

Moodle надає широкі можливості для використання засобів мультимедіа у системі. Використання відео, корисних посилань на веб – сайти та малюнків значно підвищує ефективність викладання та зацікавленість студентів до засвоєння нового матеріалу.

Отже, система Moodle надає можливості викладачам значно підвищити ефективність викладання. Застосування нових технологій підвищує зацікавленість студентів до навчання, встановлює нову роль викладача як тьютора та урізноманітнює процес навчання.

Олександр Домарацький

Автор: Олеся Ярославівна Ревтьо