ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

ПРОФОРІЄНТАЦІЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Дистанційне навчання в умовах карантину встановлює свої правила профорієнтаційної роботи. Через обмеження безпосереднього контакту із майбутніми абітурієнтами змінюються форми надання інформації про університет та спеціальності. На даному етапі актуальна інформація про зміну умов вступу у 2021 році, вибір предметів ЗНО повинна бути донесена до кожного майбутнього вступника. Тому активізуємо співпрацю із керівниками, заступниками з навчальної та виховної роботи закладів повної загальної середньої освіти (ЗПЗСО), професійно-технічної освіти, коледжів, технікумів. Такі повідомлення від кафедри загальноекономічної підготовки отримали старшокласники Білозерського ЗПЗСО №1 ім. О.Я. Печерського, Білозерського ЗПЗСО №2 ім. Богдана Хмельницького, Високівського ЗПЗСО Бериславського району, КЗ "Ольгівський науковий ліцей-інтернат", Комишанська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 26. Ці контакти дають змогу провести більш детальні он-лайн консультації на платформі Zoom, GooglMeet, Classroom та інших.

Робота секції МАН «Економіка» Ольгівського наукового ліцею Херсонської обласної ради дозволяє детально ознайомити учнів 10-11 класів з факультетами та спеціальностями ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет», а також орієнтує учнів у виборі майбутньої професії, формує навики наукового дослідження за обраною темою, спрямовує теоретичні знання з шкільних предметів у русло осмислення економічних процесів і практичного застосування навиків в реальному житті. Для написання наукової роботи МАН з економіки потрібні знання з географії, історії, математики, вміння проводити розрахунки і обґрунтовувати висновки, логічно мислити і відстоювати свою думку.

На першому етапі вибору теми дослідження було поставлено завдання вибрати напрям майбутньої підприємницької діяльності, на основі бізнес-ідеї розробити пропозиції щодо виду діяльності, товару, який буде запропоновано споживачу, обґрунтувати соціальне значення власного бізнесу для розвитку ринкових відносин в регіоні, місті, селі, тобто визначити корисний суспільний ефект.

Наступним етапом проведемо розрахунки обсягів продажу, ціни та доходу, навчимося моделювати витрати – зарплату, матеріали, обладнання, та визначимося з результатами, адже кожному цікаво - прибуток чи збиток забезпечить наш бізнес.

Дякуємо за співпрацю керівництву Ольгівського наукового ліцею та учнів – за активну діяльність.

      

Автор:  завідувач кафедри загальноекономічної підготовки Н.О. Аверчева (27.11.2020р.).