
Новини Херсонського державного аграрно-економічного університету
Участь здобувачів вищої освіти вищої освіти ОП Водні біоресурси у Всеукраїнському радіодиктанті національної єдності 2025
Cьогодні, 27 жовтня, Україна відзначає День української писемності та мови - свято, що нагадує нам про силу слова, єдність народу і неперервність культурної традиції.
Детальніше...
Спільна участь ХДАЕУ у написанні Радіодиктанту Національної Єдності 2025
27 жовтня 2025 року до Дня української писемності та мови, відбувся Всеукраїнський радіодиктант національної єдності. Традицію започаткувала у 2000 році команда Українського Радіо задля єднання навколо мови.
Детальніше...Рідна мова – душа України!
Мова – не просто засіб людського спілкування, це те, що живе в наших серцях. Саме вона формує та визначає свідомість, творить людину, культуру, історію.
Детальніше...Книжкова виставка «Мова – Душа Народу»
У рамках святкування Всеукраїнського дня мови в Науковій бібліотеці ХДАЕУ організовано тематичну книжкову виставку «Мова – душа народу», яка покликана привернути увагу до багатства, краси та значення української мови як важливого елементу національної ідентичності.
Детальніше...Співпраця заради майбутнього: профорієнтаційна бесіда викладачів біолого-технологічного факультету ХДАЕУ з випускниками ліцею "Новенський"
24 жовтня відбулася профорієнтаційна онлайн-зустріч викладачів біолого-технологічного факультету Херсонського державного аграрно-економічного університету з учнями 11-х класів Комунального закладу "Ліцей "Новенський" Кропивницької міської ради".
Детальніше...Нові статті науковців Херсонського державного аграрно-економічного університету, які опубліковані в базах даних Web of Science та Scopus

Вітаємо авторів!
Нові статті науковців ХДАЕУ, які опубліковані в базах даних WEB OF SCIENCE та SCOPUS
Детальніше...Єднаємося словом: День української писемності та мови на кафедрі будівництва, архітектури та дизайну
27 жовтня, у День української писемності та мови, асистентка кафедри будівництва, архітектури та дизайну Ганна Григорчук разом зі студентами долучилися до Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності.
Детальніше...
Співпраця науки та бізнесу: візит викладачів Херсонського державного аграрно-економічного університету до компанії H. & J. Brüggen KG (Німеччина)
У межах поїздки делегації представників Херсонської області до Федеративної Республіки Німеччина, до складу якої увійшли науково-педагогічні працівники Херсонського державного аграрно-економічного університету – Олеся РЕВТЬО, Ірина СОКОЛОВСЬКА та Андрій ШЕПЕЛЬ, – відбулася важлива зустріч із керівництвом компанії H. & J. Brüggen KG у місті Любек (федеральна земля Шлезвіг-Гольштейн).
Детальніше...Фінансовий апгрейд: студенти зустрічають бізнес
У період з 10 по 18 жовтня 2025 року здобувачі освітніх програм разом з доцентом Аліною САКУН долучилися до серії онлайн-заходів освітньо-кар’єрного проєкту «Economist Career Way» від UGEN / Employer Branding Agency, що поєднали навчання з реальним бізнес-досвідом.
Детальніше...Практичне заняття з визначення якісного складу харчових продуктів в Уманському державному педагогічному університеті
У рамках освітньої співпраці між ХДАЕУ та Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини відбулося виїзне гостьове практичне заняття з аналітичної хімії
Детальніше...
Засідання гуртка Аграрний інноватор
24 жовтня 2025 року відбулося засідання наукового гуртка «Аграрний інноватор», присвячене темі «Сучасна сільськогосподарська техніка: порівняльний аналіз вітчизняних та закордонних виробників, актуальні питання використання та економічні аспекти».
Детальніше...Студенти спеціальності Н6 – Ветеринарна медицина продовжують активно поєднувати теорію з практикою.
23 жовтня у межах вивчення дисципліни «Клінічна діагностика хвороб» студенти спеціальності Н6 – Ветеринарна медицина ХДАЕУ відвідали ветеринарну клініку «Кіт і Пес».
Детальніше...
Кирилов Юрій Євгенович
Ректор університету
Шановні друзі!
Щиро вітаю на сайті провідного закладу вищої освіти Півдня України – Херсонського державного аграрно-економічного університету.
Аграрно-економічний університет – єдиний державний заклад вищої освіти Херсонщини із 150-річною історією, що здійснює підготовку фахівців для всіх галузей економіки: будівництва та промисловості, сільського господарства та торгівлі, управління. Ми маємо IV рівень акредитації, 5 факультетів, понад 30 освітніх програм. Ми навчаємо за всіма ступенями вищої освіти» «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії», «Доктор наук». В університеті функціонує військова кафедра.
Студентам, що навчаються на умовах контракту!
До уваги авторів
Подати матеріал для сайту
Що таке сьогодення? Вміти ефективно працювати на відстані та розумітися на технологіях!
Березневий дайджест новин біолого-технологічного факультету
Світ змінюється, змінюються технології викладання дисциплін у вищому навчальному закладі. Зокрема, це спостерігається і на кафедрі технології виробництва продукції тваринництва біолого-технологічного факультету Херсонського державного аграрно-економічного університету. Так, з усіх дисциплін, що закріплені за викладачами кафедри розроблено і підготовлено матеріали для дистанційного навчання в різних web-середовищах. Кожен викладач разом із здобувачами обрали свій формат віддаленого навчання, з використанням дистанційних технологій.
Незважаючи на заходи, які запобігають поширенню захворювань, викликаним короновірусом COVID-19 під час карантину (наказ Університету № 13-ОД від 12 березня 2020 року), всі ці технології дають можливість та бажання опановувати знання в скрутній ситуації, та успішним завершенням навчального року.
Студенти мають доступ до лекційних і практичних завдань з відповідними онлайн-консультаціями викладачів у Viber, Messenger тощо.
Виконання завдань студентом кожної теми фіксується в електронній формі та надається у групу.
У період вимушеного дистанційного навчання здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти біолого-технологічного факультету спеціальності «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» продовжують своє становлення як майбутніх фахівців-технологів і виявили своє бачення навчального процесу у новій формі.
«Перевагами такого навчання є те, що студент сам планує свій графік роботи, але не завжди домашня атмосфера сприяє навчанню. Спочатку адаптуватись до дистанційної форми було важко, але потім, приклавши зусилля все вдалось дуже швидко і навчатись стало навіть цікаво, можна мислити за рамками навчального процесу, що добре впливає на якість засвоєння навчального предмету. Хотілось би більше відеоматеріалу, тоді теми занять засвоюються краще і систематично впорядковуються. У свій вільний час встигаю займатись спортом, читаю книжки, адже не варто забувати про розвиток себе, як особистості», - поділився Павло Суровицький, студент 4 курсу.

Адаптуватись до дистанційного навчання було досить легко, - своїми враженнями поділились студентки Крістіна Овдієнко та Тетяна Оскирко, – оскільки в будь-який свій вільний час можна зайти у web-середовище, взяти завдання, виконати його, надіслати викладачу і отримати відразу зворотній зв'язок щодо зарахування заняття. Поряд із навчанням можемо займатись своїми супутніми справами, це дуже зручно. Інколи виникають додаткові питання, але можна завжди звернутись до викладача у онлайн-форматі в індивідуальному порядку за роз’ясненнями. Враховуючи, що навчаємось на останньому курсі, ми готуємось до випускних іспитів, повторюємо пройдений матеріал, вивчаємо англійську мову на онлайн-курсах.

Звичайно, цікавіше вивчати дисципліну в аудиторії з викладачем, - діляться думками Любов Майстер і Владислава Колесник, - бо буває важко зосередитись на вивченні матеріалу, багато відволікаючих чинників, у тому числі, хатні справи. В університеті все таки цікавіше, бо є візуалізація предмету, лабораторні дослідження з викладачем. Але є й перевага дистанційного навчання: засвоювати матеріали можна у зручний час, всі теми занять подаються викладачами в доступній формі. Хотілось би більшої кількості різноманітних завдань, тестів. У свій вільний час, - зазначає Владислава, - я ще встигаю малювати картини, виділяю час на перегляд серіалів, продовжую навчання англійської мови.

Таку ж думку поділяє і студентка Анастасія Троянова. – Спочатку було важко адаптуватись, а згодом звикла і тепер не уявляю як повернусь до звичного традиційного навчання.

Отже, успіх дистанційної роботи залежить від правильної її організації. Систематична робота, вчасне опрацювання матеріалу та виконання індивідуальних завдань у визначені терміни, сприяє підвищенню ефективності самостійної роботи і процесу навчання в цілому.
Автори: доценти кафедри ТВПТ Олена Ведмеденко, Наталія Корбич (за редакцією Прес-центр (БТФ) Кривий В.В) (01.04.2020)























