ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

 

Новини Херсонського державного аграрно-економічного університету

Глобальний контекст управління промисловим розвитком вітчизняних підприємств та організацій: гурток «Сучасний менеджер в умовах цифрової трансформації» продовжує роботу

19 квітня відбулось засідання наукового гуртка здобувачів вищої освіти економічного факультету на тему: «Глобальний контекст управління промисловим розвитком вітчизняних підприємств та організацій».

 

Детальніше...

Підготовка до професійного старту! Настановчі збори напередодні проходження виробничої (переддипломної) практики здобувачами освіти першого (бакалаврського) рівня 4 року навчання спеціальності 073 «Менеджмент»

На кафедрі менеджменту, маркетингу та інформаційних технологій відбулися настановчі збори, присвячені початку виробничої (переддипломної) практики у здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня четвертого року навчання спеціальності 073 «Менеджмент».

Детальніше...

Проведення лабораторної роботи для бакалаврів спеціальності 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка в ХДАЕУ

На базі фізичної лабораторії кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії ХДАЕУ 24 квітня 2024 р. доцентом кафедри Литвиненком В.М. була проведена лабораторна робота з дисципліни «Основи електроніки» на тему:«Дослідження кремнієвого варикапа».

Детальніше...

Профорієнтаційна зустріч у школі № 32 м. Кропивницький

У стінах школи № 32 м. Кропивницький 19 квітня проходив профорієнтаційний захід-зустріч випускників цього закладу з доцентом кафедри гідротехнічного будівництва, водної та електричної інженерії Херсонського державного аграрно-економічного університету Володимиром Кравченком.

 

Детальніше...

Виїзне практичне заняття у форматі екскурсії історичними пам’ятками м. Кропивницького «Архітектурні перлини старого міста» від кафедри публічного управління, права та гуманітарних наук

Для забезпечення ефективної практичної складової в підготовці фахівців за освітнім компонентом “Історія суспільства, державності та господарства України” була організована тематична екскурсія «Архітектурні перлини старого міста» у м. Кропивницькому.

 

Детальніше...

Другий день конкурсу англійської мови ENGLISH LANGUAGE QUEST від Херсонського державного аграрно-економічного університету

Сьогодні, 23 квітня 2024 року, святкуємо Міжнародний день англійської мови – мови науки, бізнесу, дипломатії та культури. Вивчення англійської мови – це інвестиція в майбутнє, це ключ до нових знань, можливостей та горизонтів. Незалежно від того, чи ви говорите англійською як рідною мовою, чи вивчаєте її, як другу, цей день – це підстава пишатися своїми знаннями та продовжувати вдосконалюватися.

Детальніше...

Круглий стіл Національної академії педагогічних наук України до Всеукраїнського дня психолога

23 квітня 2024 року викладачі кафедри соціальних та поведінкових наук, здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія долучилися до Всеукраїнський круглого столу з теми «Професійна підготовка психологів в Україні: стратегічні завдання».

Детальніше...

Засідання студентського наукового гуртка «Технолог» на тему: «Особливості виробництва чеського пива»

На кафедрі технологій виробництва та переробки с.-г. продукції ім.академіка В.Г.Пелиха відбулось чергове засідання гуртка «Технолог» на якому розглядалось питання особливостей виробництва чеського пива.

Детальніше...

Участь викладачів кафедри ботаніки та захисту рослин у засіданні Загальних зборів Відділення рослинництва НААН України

22 квітня 2024 року відбулося засідання Загальних зборів Відділення рослинництва Національної академії аграрних наук України, в якому взяв участь член-кореспондент НААН, доктор економічних наук, професор кафедри ботаніки та захисту рослин В.В.Дудченко

Детальніше...

Участь у вебінарі на тему "Стійке фінансування і зелений банкінг в Україні: значення, особливості, відмінності"

22 квітня 2024р. викладачі кафедри підприємництва, обліку та фінансів долучилися до вебінару на тему "Стійке фінансування і зелений банкінг в Україні: значення, особливості, відмінності", який проводився під егідою Assoсiation of sustainable development experts (ASDE).

Детальніше...

Засідання ректорату ХДАЕУ

Сьогодні відбулося чергове засідання ректорату ХДАЕУ в режимі онлайн. Очолював засідання ректорату університету Юрій Кирилов. Традиційно обговорювались питання організації освітнього процесу, збереження та обліку матеріальних цінностей університету, проведені й заплановані ремонтно-відновлювальні роботи в головному навчальному корпусі університету, гуртожитках та інших приміщеннях університету.

Детальніше...

Участь академічної спільноти агрономічного факультету у заходах, які сприяють працевлаштуванню майбутніх випускників

18 квітня 2024 року відбувся унікальний захід для студентів разом з агророботодавцями «Agro Student Summit», у якому офлайн взяли участь Божонок Олексій, здобувач агрономічного факультету та куратор Стеценко Ірина, асистент кафедри ботаніки та захисту рослин, інші здобувачі та НПП долучилися до зустрічі в режимі онлайн.

Детальніше...

 

Кирилов Юрій Євгенович
Ректор університету

Шановні друзі!

Щиро вітаю на сайті провідного закладу вищої освіти Півдня України – Херсонського державного аграрно-економічного університету.

Аграрно-економічний університет – єдиний державний заклад вищої освіти Херсонщини із 150-річною історією, що здійснює підготовку фахівців для всіх галузей економіки: будівництва та промисловості, сільського господарства та торгівлі, управління. Ми маємо IV рівень акредитації, 5 факультетів, понад 30 освітніх програм. Ми навчаємо за всіма ступенями вищої освіти» «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії», «Доктор наук». В університеті функціонує військова кафедра.

Детальніше

 

Студентам, що навчаються на умовах контракту!

До уваги авторів
Подати матеріал для сайту

 


Поштовий сервіс університету

Ваша пошта @ksaeu.kherson.ua

Зворотний зв'язок

info@ksaeu.kherson.ua


 

Міжнародна діяльність університету

 

Tempus project 2001

 

TEMPUS Tacis IB JEP 22045 2001 «Land reform and land market development in the Ukraine»

Загальною метою проекту є надання підтримки в реалізації земельної реформи в Україні (Херсонська область) та створенні і функціонуванні інституту приватної власності на земельні ділянки та їх реальної оцінки. Специфічною метою проекту є створення в Херсонській області Навчально-інформаційного центру з управління земельними ресурсами (далі – Центр) на базі Херсонського державного університету. Умовами виникнення і розвитку ринку землі на селі та в межах міста є виконання наступних задач:

  1. Розробка та/або вдосконалення методів земельної оцінки. У Західній Європі вартість землі визначається на основі ціни продажу сусідніх ділянок. Цей метод не може ефективно застосовуватись в Україні через відсутність достовірної інформації щодо ціни продажу. Тому важливо розробити систему земельної оцінки, яка дозволить визначати реальну (ринкову) вартість землі. В той же час оцінка землі повинна в той чи іншій мірі відображати вартість обладнання (для земельних ділянок під забудову у місті) або підвищення якості землі (землі сільськогосподарського призначення), а це можливо за умови врахування фізичних та географічних особливостей.
  2. Розробка елементів геоінформаційних систем необхідна для реєстрації земель та їх оцінки з метою забезпечення різноманітних користувачів (служби по реєстрації земель і кадастру, нотаріуси, акціонери, державні виконавці, співробітники банків, агентства з оцінки, власники землі, покупці та ін.) інформацією про земельні ресурси. Така система повинна сприяти запровадженню сучасної надійної процедури реєстрації майнових трансакцій та зміни прав власності.
  3. Сприяння розробці та втіленню норм земельного права щодо вдосконалення прав власності та землекористування. Стабільний розвиток сільськогосподарського сектору економіки вимагає створення прозорого механізму контролю за земельною власністю та її використанням. Зокрема, такі правила необхідні у Херсонській області, економіка якої безпосередньо пов’язана із землекористуванням, а саме:
  • Сільське господарство: вирощування винограду, злаків, овочів.
  • Туризм: узбережжя Чорного і Азовського морів (Скадовський район) є місцем стабільного розвитку туризму.
  • Екологія: У Чаплинському районі знаходиться всесвітньо відомий Національний заповідник “Асканія Нова”. До того ж, Херсонська область знаходиться на перетині Дніпровського та Кримського екологічний коридорів.

4. Підготовка земельних адміністраторів, які безпосередньо беруть участь у реалізації земельної реформи.

Співробітники Херсонського обласного головного управління земельних ресурсів, районні адміністрації та органи місцевого самоврядування беруть участь у реалізації земельної реформи. Чимало цих спеціалістів мають радянську освіту. Тому важливо розпочати їх підготовку, перепідготовку та/або підвищення кваліфікації для того, щоб зробити можливим запровадження нових процедур і технологій та їх використання у службах по реєстрації земель і кадастру, нотаріусами, акціонерами, державними виконавцями, співробітниками банків, агентствами з оцінки, власниками землі, покупцями та ін.

Консорціум проекта:

  • ДВНЗ "Херсонський державний аграрний університет" (Україна)
  • Херсонський державний університет (Україна)
  • FR, Nice - Université de Nice-Sophia Antipolis
  • Херсонське обласне головне управління земельних ресурсів (Україна)
  • Скадовський районний відділ земельних ресурсів (Скадовськ, Херсонська область, Україна)
  • Чаплинський районний відділ земельних ресурсів (Чаплинка, Херсонська область, Україна)
  • ОАО АПФ “Таврія”, Нова Каховка (Херсонська область, Україна)
  • Politechnico di Torino (Італія)
  • Direction Departementale de l’Equipement Alpes-Maritimes, Nice (FR) 

 

 

Tempus project 2004

 

Tempus CD-JEP 25215-2004 «Geographic Information Systems in Agrarian Universities (GISAU)»

Цілі проекту:

  1. Модернізувати на рівні магістратури навчальні програми дисциплін, методи навчання та розширити базу знань бібліотеки із спрямуванням ГІС-технології  на факультеті будівництва та гідромеліорації Херсонського державного аграрного університету у відповідність з міжнародними стандартами.
  2. Пояснювати роль ІТ для розвитку сільського господарства
  3. Створення методів і засобів програмного забезпечення ГІС-освіти

Результати проекту:

  • Розроблені нові навчальні програми дисциплін на рівні магітратури;
  • Наукові та технічні співробітники пройдуть підготовку в університетах партнерах ЄС;
  • Опубліковані навчальні посібники, методичні рекомендації і використані в підготовці кадрів;
  • Створенні нові освітні програмні, мільтимедійні засоби та курси дистанційного навчання;
  • Поширення і стійкість;
  • Контроль якості та моніторинг;
  • Управління проектом.

Консорціум проекта:

  • Glasgow Caledonian University (Glasgow, UK)
  • Kherson State Agrarian University (Kherson, Ukraine)
  • Kherson State University (Kherson, Ukraine)
  • University of Gavle (Gavle, Sweden)

 

 

Tempus project 2006

 

Tempus JEP-27247-2006 «ICT based learning and personal development services for students (CLIP)»

Щоб забезпечити персоналізацію навчання студентів, а також для підтримки безперервного навчання на базі організації ІКТ та підготовки кадрів потрібно створити  інформаційно-технічної інфраструктури в університетах партнерах UA.

1. Організаційна інфраструктура повинна включатися в послуги університетів і  нести відповідальність за:

  • підготовку та прийняття студентів за індивідуальним планом навчання у випадку, коли студенти хотіли б отримати додатковий ступень (кваліфікацію) або пройти навчання за окремими курси в інших університетах партнерах, а також для навчання студентів в іншому університеті (це є необхідною умовою реалізації ECTS механізму в системі університетів-партнерів і процес стимулювання прийняття власних курс в іншому університеті м. Херсон)
  • підготовку та регулярний огляд інформаційних пакетів і програми специфікації університетів (програми специфікацій  є найбільш загальним рівнем опису змісту навчання і є першим рівнем електронного навчального опис змісту)
  • управління змісту навчання (включаючи підготовку програмних документів та інструкцій для користувачів), а також адміністрування користувачів LCMS (студентів та викладачів)

2. Спільна підготовка інфраструктури повинна підтримувати:

  • навчання викладачів з підготовки стандартного електронного контенту і використання LCMS
  • підготовку студентів у галузі ІКТ та використання LCMS

3. Спільна інформаційна інфраструктура складається з розділів і забезпечує наступні  функції та послуги:

  • інформаційна структура складається з наступних розділів: результати навчання, електронні курси (лекції, лабораторії, презентації тощо.), модулів та їх анотації;
  • управління користувачами та авторизацією, (слід відмітити, що аутентифікацію користувачів є загальними для ресурсів, що належать різним університетам), навчальними матеріалами, науковими та інформаційними публікаціями (визначення прав доступу); пошук по змісту навчання.
  • визначення особистої траєкторії навчання студентів; здійснення підписки на електронне навчання  та реєстрацію користувачів на відповідні курси.

4. Спільна технічна інфраструктура (зв'язок, файлові сервери тощо). Університети повинні мати високу ємність каналів зв'язку між партнерами по проекту. Це вимагає залучення компанії інтернет-провайдера в проекті.

Консорціум проекту:

  • FR, Nice - Université de Nice-Sophia Antipolis
  • SE, Stockholm - Kungliga Tekniska Högskolan
  • UA, Kherson - Kherson National Technical University
  • Kherson State Agrarian University (Kherson, Ukraine)
  • Kherson State University (Kherson, Ukraine)
  • UA, Kherson - "Ukrcom" Ltd

 

Tempus project 2009

 

159173-TEMPUS-DE-TEMPUS-JPCR “EU Based Course in Foodstuff Expertise&Quality Control”

Мета проекту – створити і впровадити магістерський курс «Експертиза і контроль якості продуктів харчування» в 4-х українських університетах. Це дозволить частково вирішити проблему дефіциту спеціалістів вказаного напрямку в центральному, східному і південному регіонах України та розповсюдити досвід підготовки фахівців на інші навчальні заклади.

Проект передбачав наближення спеціальності технологія виробництва та переробки продукції тваринництва до аналогічних спеціальностей в країнах ЄС, що дозволить українським студентам отримати другий диплом в університетах-партнерах.

В межах проекту була створена прозора система кредитів в межах ЕСТS, яка забезпечила змогу студентам набрати необхідну для отримання диплому кількість кредитів у різних університетах - партнерах консорціуму. Це сприяло тісній співпраці з європейськими університетами.

Цільова аудиторія проекту:

-          80 магістрів спеціалізації «Експертиза та контроль якості продуктів харчування»;

-          34 викладача магістерської програми в 4-х університетах України:;

-          9 технічних працівників спеціалізованої лабораторії;

-          20 адміністраторів ВНЗ.

 

Консорціум проекту:

  • Університет прикладних наук Вейхенштефана (Німеччина)
  • Університет Парми (Італія)
  • Університет Пловдива (Болгарія)
  • Консалтингова асоціація Р&В (Португалія)
  • Харківська державна зооветеринарна академія
  • Дніпропетровський державний аграрний університет
  • Херсонський державний аграрний університет
  • Одеський державний екологічний університет
  • Українська Корпорація промислових виробників м’яса
  • Міністерство освіти і науки України
  • Міністерство аграрної політики України
  • Інститут свинарства ім. Квасницького

 

 

Erasmus+ 2015

 

 

 

Adaptive learning environment for competence in economic and societal impacts of local weather, air quality and climate (ECOIMPACT)

 

Сайт проекту: http://e-impact.net/

 

Проект ECOIMPACT передбачає розробку персональної середовища навчання (ПСН) для набуття компетентності в галузі економічних і соціальних наслідків впливу місцевої погоди, якості повітря і клімату. Середа ПСН представлена спеціально підібраними навчальними матеріалами, «розумними» приладами для спостереження за погодою і програмним забезпеченням для управління процесом навчання - все це інтегровано в єдину систему. Такий підхід дозволяє навчатися в контакті з досліджуваным середовищем і розвиває вміння, необхідні для сучасного життя.

ПСН призначена безпосередньо для студентів вищих навчальних закладів консорціуму, -гідрометеорологів, менеджерів метеозалежних підприємств і державних установ. У перспективі, вона може виявитися корисною для широкого кола споживачів: починаючи від інших зацікавлених університетів до середніх шкіл і приватних осіб.

 

Основні завдання проекту:

  • розробка освітнього контенту для середовища навчання в галузі економічних і соціальних наслідків впливу місцевої погоди, якості повітря і клімату, орієнтованої на студентів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі гідрометеорології, менеджерів та метеозалежних підприємствах і в державних установах;
  • розробка апаратних і програмних компонентів середовища навчання та інтегрування їх зі змістом навчання;
  • тестування інтегрованого середовища навчання в університеті, на курсах підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів;
  • розробка стратегій комерціалізації для адаптивної системи інтегрованого середовища навчання.

 

Консорціум проекту:

  • Університет Гельсінкі (Фінляндія)
  • Аграрний університет (Болгарія)
  • Центральноєвропейський університет в Скаліці (Словаччина)
  • Херсонський державний аграрний університет
  • Одеський державний екологічний університет
  • Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Інститут підвищення кваліфікації Росгідромету
  • Нижегородський державний університет імені Н.І. Лобачевського
  • Російський державний гідрометеорологічний університет

 

 

 

 

 Національний Ерасмус+ офіс України:

  

 

 

 Horizon 2020

 

 

 Національний Темпус / Еразмус+ офіс в Україні

 

 

 

Міжнародні проекти

 

 

 ECOIMPACT: Adaptive  learning environment  for competence in economic and societal impacts of local  weather,  air  quality and  climate

Project  ref. no. 561975-EPP-1-2015-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP

  (http://e-impact.net/).

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:

 Розробка освітнього контенту для середовища навчання в галузі економічних і соціальних наслідків впливу місцевої погоди, якості повітря і клімату, орієнтованого на студентів вищих навчальних закладів, фахівців у галузі гідрометеорології та менеджерів на метеозалежних підприємствах і в державних установах.

Розробка апаратних і програмних компонентів середовища навчання та інтегрування їх зі змістом навчання.

Тестування інтегрованого середовища навчання в університеті, на курсах підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів.

Розробка стратегій комерціалізації для адаптивної системи інтегрованого середовища навчання

 

 

Партнери

Університет Гельсінки

 

 

 

 

 

 

 Аграрний університет – Пловдив

 

 

Центрально-Європейський університет в Скаліце

 

 

Одеський державний екологічний університет 

 

 

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

 

 

 

Інститут підвищення кваліфікації Росгідромету

 

 Нижегородський державний університет імені М.І. Лобачевського 

 

 

 Російський державний гідрометеорологічний університет

 

 

 

Документи проекту

 

Лідер проекту: Університет Гельсінки

 

Термін реалізації проекту: 15.10.2015 – 14.10.2018

 

 https://vk.com/club130487734

 

 

 

 

ECOIMPACT відкрита група

 

 

 

 

 

 

«Tempus» 159173-TEMPUS-DE-JPCR «Експертиза і контроль якості харчових продуктів» (http://www.interdsau.com/)

Основною метою проекту визначено створення та запровадження у навчальний процес Європейського магістерського курсу з контролю якості та експертизи харчових продуктів в чотирьох українських університетах, забезпечення можливості освіти в університетах-учасниках проекту, а також створення можливості отримання другого диплома одного з європейських університетів - учасників проекту. Цей проект став результатом плідної співпраці між науковими колективами університетів-партнерів, які планують не тільки зосередити свою роботу на розробці і впровадженні нового магістерського курсу з контролю якості та експертизи харчових продуктів, але й розширити надалі свою співпрацю на інші галузеві навчальні програми для магістрів.

 

 

Учасниками цього проекту є:

 

 

 

Сайт:foodstuff.in.ua

 

Програма:TEMPUS IV PROJECTS

 

 

 

  Міністерство аграрної політики України

 

 

 

 Міністерство освіти і науки України

 

 

Університет прикладних наук, Вейхенштефан, Німеччина

 

• Університет Парми, Італія

 

• Аграрний університет, м. Пловдів Болгарія

 

• Консалтингова асоціація - Пауло та Беатріз, Португалія

 

 

 

 

Харківська державна зооветеринарна академія

 

Одеський державний екологічний університет

 

 

 

Дніпропетровський державний аграрний університет

 

Лідер проекту: Університет прикладних наук, Вейхенштефан, Німеччина

 

Термін реалізації проекту: 15.01. 2010 р. – 31.12.2012 р.