ОБЕРІТЬ ПОТРІБНУ МОВУ

Ukrainian English French German Turkish

 

Новини Херсонського державного аграрно-економічного університету

Вітаємо переможців конкурсу «Мій чарівний ЗооСвіт»!

За ініціативи кафедри ветеринарії, гігієни та розведення тварин імені В.П. Коваленка та підтримки керівництва університету було проведено конкурс «Мій чарівний ЗооСвіт» для учнів 8–11 класів закладів загальної середньої освіти.

Детальніше...

Міжнародна співпраця викладачів кафедри ботаніки та захисту рослин

24 квітня 2024 р. у Кизилординській області республіки Казахстан традиційно стартувала посівна кампанія рису, урочисте відкриття якої відбулося на Дні поля за участі керівництва регіону, представників Парламенту РК, Міністерства водних ресурсів та іригації, наукових установ, компаній виробників засобів захисту рослин і сільськогосподарської техніки та провідних рисосійних господарств.

Детальніше...

Програма стипендій «Надія»

Посольство Франції в Україні у співпраці з французькою мережею інженерних шкіл CDEFI оголошує конкурс на отримання стипендій у рамках програми «НАДІЯ». Це програма, присвячена науковим дослідженням, спрямованим на зміцнення університетських та наукових зв’язків між нашими країнами.

Детальніше...

1-й семінар з формування національного консенсусу щодо відкритої науки

30 квітня 2024 р. (15.00 – 17.00, за Києвом) в рамках проєкту Програми Еразмус+ Open4UA «Відкрита наука для української системи вищої освіти» / Erasmus+ CBHE Strand 3 / відбудеться 1-й семінар з формування національного консенсусу щодо відкритої науки.

Детальніше...

Участь студентів у тренінгу від Академії Політичного Лідерства

Здобувачі ХДАЕУ та інших навчальних закладів м.Херсона пройшли триденне навчання в Академії Політичного Лідерства від Міжнародного республіканського інституту (IRI) за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), яке нещодавно відбулося в м.Одеса.

 

Детальніше...

Засідання АКК

25 квітня відбулось планове засідання комісії з оцінки корупційних ризиків, де було розглянуто п’ять питань порядку денного.

 

 

Детальніше...

«Приєднуйся до потужної команди ХДАЕУ!» Профорієнтаційні зустрічі викладачів економічного факультету

У комунальному закладі «Ліцей нових технологій навчання Кропивницької міської ради» 24 квітня 2024 року доцент кафедри соціальних та поведінкових наук ХДАЕУ Олена Шаумян провела профорієнтаційну зустріч із старшокласниками, ознайомивши їх із спеціальностями ХДАЕУ.

Детальніше...

Четвертий день конкурсу англійської мови ENGLISHLANGUAGEQUEST від Херсонського державного аграрно-економічного університету

Конкурс ENGLISHLANGUAGEQUEST, організований викладачами іноземних мов кафедри публічного управління, права та гуманітарних наук ХДАЕУ «перейшов екватор». Сьогоднішні детективи смаків занурилися у пошуки кулінарних шедеврів англомовних країн. Їхнім завданням було розгадати таємниці фотографій, визначити традиційні страви та описати одну з них, розкриваючи її секрети.

Детальніше...

Вибір дисциплін вільного вибору – реалізація індивідуальної освітньої траєкторії

23 квітня 2024 року у on-line форматі на кафедрі підприємництва, обліку та фінансів пройшли кураторські години зі здобувачами всіх рівнів навчання щодо обрання Дисциплін вільного вибору на 2024-2025 н.р.

Детальніше...

Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження»

24 квітня 2024 року відбулася Міжнародна науково-практична конференція «Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження», організована кафедрою підприємництва, обліку та фінансів ХДАЕУ.

Детальніше...

Академія політичного лідерства

12-14 квітня відбулася подія для молодих лідерів і спеціалістів з різних сфер - навчальний захід в "Академії політичного лідерства", організований за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) від Міжнародного республіканського інституту (IRI).

Детальніше...

Підсумки роботи IІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні»

23 квітня кафедрою готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ХДАЕУ було проведено IІІ Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні».

Детальніше...

 

Кирилов Юрій Євгенович
Ректор університету

Шановні друзі!

Щиро вітаю на сайті провідного закладу вищої освіти Півдня України – Херсонського державного аграрно-економічного університету.

Аграрно-економічний університет – єдиний державний заклад вищої освіти Херсонщини із 150-річною історією, що здійснює підготовку фахівців для всіх галузей економіки: будівництва та промисловості, сільського господарства та торгівлі, управління. Ми маємо IV рівень акредитації, 5 факультетів, понад 30 освітніх програм. Ми навчаємо за всіма ступенями вищої освіти» «Молодший бакалавр», «Бакалавр», «Магістр», «Доктор філософії», «Доктор наук». В університеті функціонує військова кафедра.

Детальніше

 

Студентам, що навчаються на умовах контракту!

До уваги авторів
Подати матеріал для сайту

 


Поштовий сервіс університету

Ваша пошта @ksaeu.kherson.ua

Зворотний зв'язок

info@ksaeu.kherson.ua


 

Дистанційне навчання - як чинник розвитку пізнавальної активності студентів

Квітневий дайджест новин

біолого-технологічного факультету 

Однією з найважливіших проблем сучасної освіти у закладах вищої освіти, на наш погляд, являється помітне зниження зацікавленості до навчання. Оновлення змісту освіти у 21 столітті вимагає розв’язання складної проблеми, як перетворити гігантський масив знань в індивідуальне надбання та знаряддя кожної особистості. Адже світ "інформаційного вибуху", який формує нові взаємовідносини між студентом і знаннями, стає все складнішим, тому молодь потребує вміння розв’язувати складні проблеми, критично ставитися до обставин, порівнювати альтернативні точки зору та приймати зважені рішення, що особливо актуально при ситуації, що склалася під час карантину.

Отже, головним завданням освіти є підготовка молоді до сучасного життя, тобто формування в неї необхідних компетентностей, а одним із засобів їх формування є інтеграція навчальних дисциплін. Інтеграція може вирішити основні суперечності освіти – протиріччя між безмежністю знань і обмеженими людськими ресурсами.

Дистанційні методи освіти у сучасному житті посідають щораз важливіше місце, оскільки вони спрямовані на реалізацію нових освітніх ідеалів – формування цілісної системи знань і вмінь особистості, розвиток їх творчих здібностей та потенційних можливостей.

Дистанційне викладання має  свої переваги.  Дистанційні способи навчання — виклик для всіх викладачів, яким не доводилося робити цього раніше. І навіть для студентів, які організовують систему навчання у себе вдома. Тож усі вони радо діляться лайфхаками, алгоритмами роботи, знахідками. У соціальній мережі  Інтернет  є все необхідне, щоб розробити та провести заняття.

 

Системо-технічне забезпечення дистанційного навчання включає наступні позитивні  показники:

  • асинхронний режим − взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою у часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форум, соціальні мережі тощо;
  • веб-ресурси навчальних дисциплін (програм), у тому числі дистанційні курси, − систематизоване зібрання інформації та засобів навчально-методичного характеру, необхідних для засвоєння навчальних дисциплін (програм), яке доступне через Інтернет (локальну мережу) за допомогою веб-браузера та/або інших доступних користувачеві програмних засобів;
  • веб-середовище дистанційного навчання – системно організована сукупність веб-ресурсів навчальних дисциплін (програм), програмного забезпечення управління веб-ресурсами, засобів взаємодії суб’єктів дистанційного навчання та управління дистанційним навчанням;
  • інформаційно-комунікаційні технології дистанційного навчання – технології створення, накопичення, зберігання та доступу до веб-ресурсів (електронних ресурсів) навчальних дисциплін (програм), а також забезпечення організації і супроводу навчального процесу за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та засобів інформаційно-комунікаційного зв’язку, у тому числі Інтернету;
  • методичні (теоретичні та практичні) рекомендації щодо розроблення та використання педагогічно-психологічних та інформаційно-комунікаційних технологій дистанційного навчання;
  • критерії, засоби і системи контролю якості дистанційного навчання;
  • змістовне, дидактичне та методичне наповнення веб-ресурсів (дистанційних курсів) навчального плану/навчальної програми підготовки.

Автор: доцент кафедри ТВПТ Панкєєв С.П. (за редакцією Кривий В.В. Прес-центр (БТФ)) (08.04.2020)